memyselfandthedork

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 31 januari 2010 21:26

Nu sover min lilla bebisskrutt, han har varit jättehängig idag stackarn. Vi har kommit fram till att det var vattnet på babysimmet som har fått oss att bli så här dassiga. Edgar sväljer ju litervis när vi badar och jag fick en sjuhelvetes kallsup igår, och eftersom det bara är jag och Edgar som är sjuka så blev slutsatsen: Babysimsjukan!


Imorgon blir en riktig slappdag skulle jag tro. Ska se om jag kan få en tid hos tandläkaren för att kolla över mitt stiliga garnityr. Sen måste jag slå en liten pling till f-kassan och be dem betala ut ett öre eller två snart, börjar bli lite tungt att inte få någon föräldrapenning.

Efter det har jag och Edgar ett möte med soffan som säkerligen tar resten av dagen!!



Godnatt

/Spysjuk mor

Av Linnea Gyllbrandt - 31 januari 2010 13:46

Ett svar på en annan Annas kommentar: När man ändå håller på att vända livet upp och ner, varför inte göra det lite extra? ;)

Nä, men allvarligt talat trodde jag inte att livet kunde kännas så här underbart trevligt så jag har helt enkelt fått omvärdera en hel del saker. Så helt plötsligt känns det där med kyrkor och vita klänningar helt rätt ^^

Man ska ju inte vara sämre än att man kan ändra sig!!


På tal om trevligt så har vi här på Hedvigsborgatan nyss värvat oss en liten släng kräksjuka! Edgar är väl den som mår sämt och kräks mest stackarn, jag mår bara illa och Jonathan är so far helt oberörd. Men vi får väl se hur detta utvecklas...



/Kräk, kräk och frisk student

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards