memyselfandthedork

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 15 januari 2010 08:07

Varför jag sitter uppe klockan 8 på morgonen när både sambo och barn sover är en förbannat bra fråga. Kan vara för att jag precis har lämnat tillbaka ett par termosar till ett dagis och nu inte kan somna igen, eller så är jag bara galet sugen på att skriva just ett tiiiidigt blogginlägg.


Just nu känner jag att det är SÅ otroligt mycket att göra! Vi måste byta bank, sortera ihop alla våra papper som vi har varit så jäkla slarviga med sista månaden, städa inför helgen då både Cia och Carl samt Jonathans föräldrar ska komma och hälsa på, måste fixa iordning inför tisdagens föräldragrupp, bädde om barnvagnen, tvätta etc. etc.

Ibland blir man så himla trött så att man blir pigg igen. Här sitter jag mitt på mörka morgonen med 8000 bin i huvudet som frenetiskt surrar runt och inte kan jag somna om!


Men trots att man inte kan sova kan man ju alltid krypa ner i sängen, borra in huvudet i lillkillens hår och bara njuta.


Så det blir vad som står övert på listan just nu...

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards