memyselfandthedork

Direktlänk till inlägg 22 april 2010

2 DAGAR KVAR PÅ TÄVLINGEN!!

Av Linnea Gyllbrandt - 22 april 2010 13:59

Nu får ni allt ta och skärpa er!! Här lottas det ut barnkläder och ni bara LATAR er! Kommentera nu för guds skull!!


Så var det sagt..


Idag ska Sofie komma och vi ska sy på hennes balklänning, har ett par nya ideér som jag hoppas kunna pracka på henne ^^

Sen måste jag komma ihåg att boka en tvättid! Har ju massor av sketna kläder sen vi var i Askim, dessutom har vi renbäddat två gånger sen vi tvättade sist så tvättkorgen svämmar verkligen över!


Edgar sitter just nu och sliter ur alla byxor ur sin låda, blir mysigt med lite annat att städa upp. Jag har ju inte nog eller så ;)


Jonathan är på väg hem från skolan, han skulle köpa frimärken till de sista 10 inbjudningarna så att vi kan lägga på dem ikväll. Blir jätteskönt att få den saken ur världen, så kan man börja pyssla med allt annat!


Nu ska jag byta om för att sen gå till mamma, pappa och symaskinen.


/Linnea

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Gyllbrandt - 25 september 2010 00:09

Suttit och läst en blogg halva kvällen, känner mig upplyft. Ska gå och lägga mig tillsammans med min rosa fluffiga själ och bara njuta av att den här fredagen officiellt har blivit en lördag.   Imorgon blir det både babysim och höstmarknad, Jonat...

Av Linnea Gyllbrandt - 23 september 2010 21:02

Härligt är det, när tvätten är hängd, musiken är på lagom volym, Johannas blogg är uppdaterad om lite politik och jämställdhetsdravel (självklart tycker jag inte att det är dravel, men det låter ju så roligt!)   Idag har vi varit på IKEA, jag, Jo...

Av Linnea Gyllbrandt - 16 september 2010 21:34

Idag har vi skrivit på hyreskontrakt för en fyra!! Inflyttning den 1 deceber och det känns så förbannat härligt med massor av plats och en ÖPPEN SPIS!! =D   Just nu spurtar livet på i en trevlig riktning. Trots att Johanna har börjat på högskolan...

Av Linnea Gyllbrandt - 9 september 2010 10:23

 Ännu en dag jag sitter och ägnar mig halvhjärtat åt mitt hemliga projekt, det är svårt att göra en 100 procentig satsning när man jagar Edgar upp för trappan var fjortonde sekund!   Även idag går Eclipse soundtracket runt, runt i stereon och skä...

Av Linnea Gyllbrandt - 8 september 2010 14:31

Sykurs skulle det blivit till hösten för min och Johannas del, men skitungen drar sig ur! Hon fick en plats på högskolan trots allt (vilket verkligen är jätteroligt!), men gud vad jag inte kan låta bli att vara besviken för att vi inte kommer iväg ...

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards