memyselfandthedork

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 1 januari 2010 12:30

Så! Nu var det nya året igång, första januari idag och mer januari blir det!

Gårdagen var supermysig och mycket god mat blev det! Vi började kvällen här nere tillsammans med Edgars mormor och morfar. På menyn var det gratinerad hummer som prydde första raden. Lika god som vanligt (ja jag har testat den ett antal gånger förut!)



Sen bar det iväg en gata upp, för att spisas varmrätt och efterrätt! Mätta som få var vi när vi satte igång att spela Alias (ordförklaringsspel, jag och Jonathan förlorade så klart !) och starta den långsamma väntan emot tolvslaget. Mot all förmodan gick tiden vrålfort och innan vi visste ordet av var det bara 20 minuter kvar till midnatt, ut med bubbel i kylan, in med glas, på med teven, fram med godis, kolla så att bebisen sover, 5, 4, 3, 2, 1 GOTT NYTT ÅR!!!


Hoppas att ni fortsätter läsa på i dena lilla livsnjutar blogg                           

Många glada hälsningar                                            

/ Familjen Gyllbrandt, Ahlstedt-Berg 

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards