memyselfandthedork

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 11 januari 2010 09:44

Fy fan vad bittert det är när man vaknar på morgonen och kudden är täckt med ett rött lager av ludd. Man lagar mat och istället för att råka tappa i ett hårstrå åker halva luggen ner i grytan. Man tömmer hårborsten och två dagar senare kan min inte ens urskilja några piggar. Edgar byter ut en luddig kanin mot en hårboll han just hittade på golvet, smakar mamma gör den också.

Man rensar badkarsavloppet första gången ever och upptäcker att det nog är en röd katt som har fastnat där nere någonstans.


Man fäller som en golden retriever på våren, bara de att det är -20 grader utomhus. Undrar om golden retrievers också har hårfällarkomplex?


Någon mer som tappar hår och skulle vilja bestraffa den som uppfann håravfall?

Välkommen till klubben!!


Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards