memyselfandthedork

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 20 januari 2010 00:24

Sitter uppe och slötittar lite på "How I met your mother". Det är verkligen helt värdelöst att inte kunna sova på nätterna när man faktiskt borde! Lillkillen sussar som bara den och studenten drar timmerstockar utan dess like... Ujuj..


Jag ser fram emot imorgon (idag) i alla fall! Mor min har semester och vi har en trevlig fullspäckad dag framför oss!! Förs blir det Fixoni som skall besökas, ska se om det möljigtvis kan finnas en ny overall till min fina lilla bebutt, sen har man ju aldrig tackat nej till antalet nya strumpor heller! Efter det skall vi åka vidare till Lager 157 där jag förhoppningsvis kan hitta ett par jeans till min käre sambo (han är minst sagt i urakut behov av byxor även om han inte tycks förstå det själv!)

Sen om jag har riktig tur kanske jag kan unna mig själv någonting, det gör mig glad bara att tänka på det :)


Godnatt (förhoppningsvis)

/Den ensamma vakna mamman


  Snart kommer WillyBoy och hälsar på igen!

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards