memyselfandthedork

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 5 januari 2010 19:34

Det är mycket att pyssla med nu innan namngivningen! I måndags var det muffins som bakades tillsammans med Amanda:

   

Det blev ett mycket stiligt resultat som ni ser! Dock var vår frys full så vi fick gå upp med 60 muffins på en bricka till min mor och far. Nu är deras frys också full ;)


Sen idag fick vi åka till stan och inhandla det sista, var såklart svinkallt och man ville bara åka hem hela tiden. Efter typ en timma kunde vi äntligen åka hem med våra ballonger och servetter!


Sen blev det mat för Edgar och mamma gjorde 3 liter puré, han äter ju som en häst den lille gnomen!

 


Nu ska kvällen avslutas med unga mödrar, hoppgunga och coca cola! Kvällens inlägg blev minst sagt kort och koncist för Eddie har jättetråkigt och vill hitta på något skoj med sin mor! =)


Hejhej!!

/Mamma, Eddie och pappa diskplockare

 

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards