memyselfandthedork

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 25 januari 2010 13:15

Idag har varit en helt vanlig sketen måndag. Mycket disk ( som är klar), mycket städning (som inte ens är påbörjad), alltså en helt vanlig måndag...


Men för att liva upp stämningen ska jag, Edgar och Johanna ta en liten sväng till knalleland och roa oss litegranna!

Eller ja, strosa i affärer i alla fall, vi ska se om vi kan hitta en klänning till Johanna =)


Idag har Edgar testat på de där med kött för första gången. Han fick smaka på slottspuré och den gick defenitivt hem hos den lille krulltotten!

Men som vanligt var fruktpuréerna godast, men det förvånar ju inte så mycket. Vem gillar inte söta och goda saker mer än mat?^^


Skriver nog en rad senare!

/Linnea och Edgar

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards