memyselfandthedork

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 21 januari 2010 22:42

Ja idag har vi borstat Edgars små framtänder för första gången. Tyckte att det var fånigt spänande :)

Imorgon ska jag och Jonathan försöka få räta på alla våra bankkonton samt byta bank. Hoppas att detta kan underlätta livet (eller räkningsbetalandet) lite.


Sen blir det ju så klart fredagsmüüüs imorgon också! Upp till mamma och pappa och äta lite gott står som vanligt på listan :)


Nu är det The Mentalist som gäller, eller kanske bara hopp i säng..


Godnatt!

Linnean

Av Linnea Gyllbrandt - 21 januari 2010 10:44

Idag är det en sväng på stan som gäller. Jag har dock redan glömt bort vad jag skulle inhandla. Typiskt dåligt....

Men det blir trevligt i alla fall!

Gårdagen var jättemysig och Edgar tyckte att Lager 157 var vrålspännande med alla sina saker, lampor och färger (Det tyckte mamma också!)

Men det blir ju lite intensivt när man är borta så. Det ska fixas någon typ av mat till alla, han ska få sova ifred, man ska få in honom i bilen utan att stackarn ska frysa ihjäl, ytterkläder skall bylsas på och av, ja det är mycket att ha koll på!

Men vi kom hem med stora kassar och glada miner allihop!!


Hoppas att det går lika enkelt idag!!


/Mamman och Lillgrodan

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards