memyselfandthedork

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 29 januari 2010 11:37

av min kära vän Anna att jag inte skrivit att jag och Jonathan ska gifta oss här på bloggen. Hon tycker nämligen att hon får veta allting sist av alla ;)

Men så är fallet i alla fall!!


Dagen ser ut som så här: Johanna kommer hit och myyyyser lite! Vi skulle iväg och kolla upp hur mycket blommor kostar (inte billiga saker de inte!)men jag tror nästan att vi väntar med det. Det är ju ett tag kvar till augusti och även om alla festlokaler verkar vara uppbokade i hela jäkla Göteborg så är nog inte blommorna det =)

Så det blir lite fredagsmyyyys istället!! Man kan ju alltid gå ut och pulsa lite i snön (skulle behöva slänga skräp)!

Sen ikväll ska vi som vanligt till mamma och pappa, räkpanna står på menyn *suuugen*

Och det var väl allt tror jag! =)


Kram

Linnea

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards