memyselfandthedork

Alla inlägg under mars 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 1 mars 2010 01:01

Ikväll tog det väldigt lång tid för Edgar att somna. Höll på från klockan kvart i nio fram tills elva, men det gick till slut. Han ligger nu och sussar så sött i sin spjälsäng och Jonathan ligger i våran säng och sussar säkert lika sött han med.

Jag kunde dock inte somna, jobbigt, jobbigt..

Passade dock på att beställa ett par vyssan lull tassar från barndesign så här i min nattliga ensamhet. Tänkte testa att sätta dem på Edgars säng och hoppas på att han somnar lättare när man kan gunga lite på hela sängen.


Nu ska jag kika lite på Ax men, alltidt mysigt att titta på timmer ;)


Natti!


 

Kände för att ladda upp en liten balbild också, men nu är det godnatt på allvar!


Godnatt!!

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards