memyselfandthedork

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 17 mars 2010 08:03

Idag ska vi till en guldsmed med min mormors vigselring för att göra om den till mig. Det ska bli jättespännande, måste bara komma ihåg på att skriva ut några idéer!


Är för övrigt ganska pigg idag, vilket inte kommer gå att tyda på den bilden jag ska infoga lite längre ner! ^^

Edgar han gör sin morgongympa här i vardagsrummet, ångvälten är igång och kryper han inte så klättrar han på vardagsrumsbordet vilket skrämmer skiten ur mig! Det är mycket lyftande och flyttande just nu!


Till helgen ska Jonathan åka till Lund och hälsa på Gleb, vilket lämnar mig och Eddie hemma på en pappafri helg! Tro't eller ej så ska det bli jättemysigt! Vi ska baka, pyssla lite med alla bokhyllor, kanske börja fixa med Edgars egna lilla hörna, och sen kommer också Gustav och Anna på mat och filmkväll! Hur kan man vara deppig för att vara ensam här!?


Nu måste jag ner på golvet och roa min klätterapa!


 

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards