memyselfandthedork

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 28 mars 2010 18:41

Nu har äntligen Jonathan påsklov och vi har ägnat hela vår fårsta lediga helg till att städa och tvätta. Nu började bli förbannat rent här hemma!

Vi har dock inte hunnit att skruva upp våra två sista Billy-hyllor som ska sitta i sovrummet, men det får väl bli imorgon.


Idag skulle jag anstränga mig som bara den och laga en lammstek med vitlök och potatisgratäng, resultatet var sådär.... Lammet smakade gisch och potatisen var förbannat vitlökig men hyffsat god.


Nu till veckan blir det mycket att syssla med, Sofies klänning ska påbörjas, jag ska välja mönster till min brudklänning (ska lägga upp alternativen här på bloggen imorgon), det ska skruvas hyllor, ja massor av mängsder med saker.

Ska också försöka åka och hälsa på Annas häst Tynka som precis är nedflyttad till Bollebygd, så mysigt!!


Nu ska det tvättas!!


Hej hopp!

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards