memyselfandthedork

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 24 mars 2010 08:18

Idag ska jag och Edgar åka till Bollebygd för att baka lite med våran kära Anna. Vi ska öva på att göra marsipanrosor, känner att jag måste blli förbannat vass på det nu till bröllopet. Till den tårtan ska nog rosorna vara i sugarpaste dock, men jag hann inte att beställa det till nu.


Först ska vi ta och äta frukost, byta om och packa vår lilla väska. Tåget går 10:18 så vi får väl åka till stationen om sådär 1 timma och 20 minuter. Hm, då har vi gott om tid!


Igår blev vi färdiga med nästan alla inbjudningskort (9 st kvar) till bröllopet, så jag funderar på att posta de jag har idag. Men jag lär väl glömma korten hemma, vi stressar ju nästan alltid iväg i slutändan ävan om vi från början hade gott om tid. På så sätt glöms det en hel del!


Nä nu ska vi äta frukost!!

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards