memyselfandthedork

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 15 mars 2010 10:36

Äntligen har vi haft en god natt och sovit riktigt bra allihopa. Edgar somnade vid halv nio igår och vi gick väl upp vid sju i morse (Edgar och Jonathan kanske gick upp en halvtimma tidigare, var inte riktigt vid medvetande)

På morgonen gick vi med Johanna till lekplatsen en liten stund så Eddison fick gunga, men han var så trött lille killen. Han somnade i Patapumen sen när vi gick en kissesväng med Zelvin.


Nu svirrar han runt här på golvet och petar, sliter, rycker och biter i allt som finns inom räckhåll! Måste försöka krypsäkra lite mer under dagen, men petskydden och kantskydden är på plats i alla fall!!

      Skriver nog en liten rad ikväll, men nu är det högklassig underhållning som gäller!!


/Mamman och Eddison

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards