memyselfandthedork

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 16 mars 2010 08:04

Idag ska jag och Johanna göra inbjudningskort tll bröllopet! Klockan är bara åtta än så länge så det är ju två timmar kvar tills hon faktiskt är här, men jag och Eddison får väl ha tålamod.


Vi har precis ätit frukost, i vardagsrummet för lite omväxlings skull. Edgar åt en hel skål gröt och en halv banan, han behöver väl det så som han susar runt här. Första gången man är glad över att ha en tvåa, han är ganska lätt att hitta när han har smitit.


Nu ska jag nog ta itu med lite disk, eller kanske vika tvätt (antagligen så sitter jag på golvet och spexar, men ändå!)


   

Det är ju ingen höjdarkvalitet på mina mobilbilder, men ni får stå ut!


/Mamma och Eddison

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards