memyselfandthedork

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 9 mars 2010 20:30

På fredag sitter jag där, på Biostaden 2001, ensam och skäms..

Av Linnea Gyllbrandt - 9 mars 2010 10:05

Tentaveckan sliter hårt på alla inblandade och jag har spenderat största delen av min vakna (även en liten del av den sovande) tid uppe hos min kära mor och far.

Jonathan gjorde första tentan igår och det verkar som den passera utan några större problem *lättad*

Den andra tentan är på torsdag och vi får hoppas att den går lika bra!


Idag ska jag till Bollebygd för att fira min brors flickvän som fyller år! Ska ner till stan med mamma nu på förmiddagen för att införskaffa någon fiffig present.

Gustav kommer och hämtar mig, Edgar och vovvarna vid  fyra och sen åker vi hem till honom och hjälper till med tårtbak. Myspysdag helt enkelt!!


Så nu ska jag roa min störtgoa, morgonpigga kille en stund till (det är 52 minuter kvar tills att vi ska till stan) för jag vill inte att han ska sova innan vi ska promenera. Det vora så mycket enklare om han kunde ta sig en tupplur i vagnen på vägen ner, så det är vad vi hoppas på!

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards