memyselfandthedork

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 23 september 2010 21:02

Härligt är det, när tvätten är hängd, musiken är på lagom volym, Johannas blogg är uppdaterad om lite politik och jämställdhetsdravel (självklart tycker jag inte att det är dravel, men det låter ju så roligt!)


Idag har vi varit på IKEA, jag, Johanna, mamma, farmor och Edgar. Det var jättemysigt! Mycket fika, mindre shoppat, precis som det borde vara varje gång. Tror i alla fall att vi fick ett litet hum om hur vi ska fixa till Edgars nya rum när vi flyttar :)


Har jag nämnt det förresten? Att vi ska flytta? Jo men så "ere serru", till en fyra en gata bort! Så härligt!

Så Edgar får ett eget rum och Jonat han och jag får ett arbetsrum. Yes!


Nu ska jag kika lite på en film ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards