memyselfandthedork

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 7 september 2010 10:54

Ja, jag vet.

Inte har ni hört ett knyst från mig på hela sommaren och nu helt plötsligt så sitter jag här igen, själklart inte värd att ursäktas för min icke förvarnade frånvaro.


Men som sagt, nu är jag tillbaka igen. Kanske inte för att stanna men åtminstone att spotta ur mig ett par roande ord då och då.


Sommarlovet har varit långt, härligt och avslappnande. Jag har haft tid för en massa bra film, att gifta mig, att åka på bröllopsresa (som gick åt skogen), att insupe mängder med härlig musik och bara leva tillsammans med min familj!


Jag lovar att jag ska komma med mer uttav en uppdatering ikväll, men nu är det lunch med min högskolestuderande vän Sofie!


Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards