memyselfandthedork

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 16 september 2010 21:34

Idag har vi skrivit på hyreskontrakt för en fyra!! Inflyttning den 1 deceber och det känns så förbannat härligt med massor av plats och en ÖPPEN SPIS!! =D


Just nu spurtar livet på i en trevlig riktning. Trots att Johanna har börjat på högskolan har vi haft tid att umgås en hel del, Jonathan börjar komma i fas med sitt pluggande, vovvarna ska vara här i helgen och på lördag är det ju babysim som vanligt. Känns jättehärligt!


Imorgon ska jag gå upp till mamma och pappa tillsammans med Edgar och försöka gjuta lite i betong, ska bli spännande värre.

Sen blir det ju så klart fredagsmys också, det är jag och jonathan som ska stå för det den här veckan. Ska våga mig på att göra en creme brûlé (haha sätter dit så många "fjångar" som möjligt så blir det nog rättstavat!)


Nu blir det en filmstund med mig och mig själv, sen hopp i säng!


/Linnea

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards