memyselfandthedork

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 9 september 2010 10:23

 Ännu en dag jag sitter och ägnar mig halvhjärtat åt mitt hemliga projekt, det är svårt att göra en 100 procentig satsning när man jagar Edgar upp för trappan var fjortonde sekund!


Även idag går Eclipse soundtracket runt, runt i stereon och skänker mig om än ganska lite lugn och ro.


Har dessutom knåpat ihop en bostadsansökan till en 4:a på Hedvigborg som jag ska lämna in på BT idag, skulle vara hysteriskt roligt att få flytta till större. Vi brukar dock inte vara de mest eftertraktade hyresgästerna (blöh), vi som är så lugna och rara!!


Så vad kan jag mer dela med mig av tro....

Är väldigt sugen på att se Vampyrer suger...

Ska gå på Hästmässan på Åhaga i oktober tillsammans med Anna K...

Harry Potter och dödsrelikerna, första halvan har premiär om 71 dagar...


Det var nog allt! Klart slut!!


/Linnea


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards