memyselfandthedork

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 8 september 2010 14:31

Sykurs skulle det blivit till hösten för min och Johannas del, men skitungen drar sig ur!

Hon fick en plats på högskolan trots allt (vilket verkligen är jätteroligt!), men gud vad jag inte kan låta bli att vara besviken för att vi inte kommer iväg på vår kurs. Såg verkligen fram emot våra gemensamma sömnadsutflippningar, men jag förstår ju att hennes tid inte räcker till.

Nu kan jag ju naturligtvis gå kursen själv, men det känns inte alls lockande. Edgar är fortfarande väldigt mammig och jag vill bara inte sitta där och betala 1500 för att längta hem igen.

Nä, jag får komma på något annat till våren istället..


Gårdagen var i alla fall väldigt trevlig. Det blev lunch med Sofie på The Golden Elephant (stans sjaskigaste thai-buffé), och sen en promenad i soliga borås innan vi (jag och en sovande Eddison) dumpade av Sofie vid skolan igen.

Tillbaka hemma var det mer jobb och ytterliggare mer jobb. Och vad jobbar jag med?

HEMMLIGT!!

Ska avslöja den 27 november ;)


Nu måste jag ta en sväng i trädgården med Edgar innan hans benmyror förgör oss alla...


/Linnea

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards