memyselfandthedork

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 22 februari 2010 20:15

Idag fyllde jag år vilket alltid är lika mysig!

Mamma stekte frukostpannkakor till mig i morse och sen åkte jag Edgar och mor min ner till stan för att möta upp pappa och äta lunch.

Det blev en mycket smaskig lasange på Café Viskan :)


På eftermiddagen kom Johanna och Rebecca med pudeln och present. Vi åt ett par bullar och hade det allmänt trevligt. Ska träffa dem igen på lördag, då blir det alkoholfri vinprovarkväll!


När jag kom hade Jonathan städat och gjort det jättefint! Fick ett bröllopsalbum och massa andra födelsedagspresenter :)


Nu ska jag och Edgar sitta och mysa en stund!


Kram

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards