memyselfandthedork

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 6 februari 2010 21:41

Kom gärna hit på Söndag!



Dagen har varit späckad med babysim, städning, matätning och plugg.

Edgar njöt som vanligt av sin lilla badstund och jag fick chansen att duscha och tvätta håret i lugn och ro då Jonathan bytte om Edgar. Jätteskönt!


Nu ska vi spendera kvällen med att mysa till en film, kanske städa lite till, bara för att det är så roligt ;)

Imorgon blir dett ytterligare städ och plugg, Johanna kommer hit (hoppas jag?) och Anna ska komma hit och prova en klänning.


Ha en bra lördagkväll gott folk!!

/Linnea


   

Både Myra och Edgar tyckte att pulkan var super!! :)

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards