memyselfandthedork

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 5 februari 2010 22:42

Idag har jag varit på Vivåga och klippt av en decimeter hår, jätteskönt! Dock gjorde hon hoodovoodo saker så det blev alldeles platt. Har nog aldrig haft så här platt hår!! Inte så här lite heller tack vara allt amningsrelaterat håravfall eller vad vi nu ska kalla det.


Kom och tänka på idag att jag inte har lagt upp några bilder här på väldigt länge, detta måste åtgärdas! Har ju massa bilder på Edgar i sin nya pulka osv. Japp måste bilduppdatera under morgondagen.


Nu blir det ett avsnitt Gray's och sen hopp i säng, det är ju babysim imorgon förmiddag.


Godnatt kära värld!

/Linnea

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards