memyselfandthedork

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Linnea Gyllbrandt - 19 december 2009 22:45

Idag har varit den ultimata städdagen! Vi har röjt igenom nästan hela lägenheten, dock med lite avbrott för badning, kaninmedicinering och liknande. Kaninmedicineringen berodde på en attack av mjällkvalster på Mymlan, lilla stackare. Då är det tur att man har en brorssamboveterinär (underbara Anna, tack, tack, tack!!)

Nu ska denna mysdag avslutas med goda hamburgare. Jonathan står just nu i köket och mixar ihop en perfektion av biffar, gurka, dressing och roast and toast (!?)

Innan jag går kommer här lite bilder från vår mysiga advent:


Das pepparkakshusbak
Eddies tomteoutfit
De misslyckade försöket till polkagrisar
Julgranshuggningen (Jag och Anna har uppenbarligen andats in förmycket survedsrök, vi ser ju...udda ut ^^)

Godnatt metrobloggen!!

/Linnea

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards