memyselfandthedork

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Linnea Gyllbrandt - 2 december 2009 19:23

Idag började dagen med en sväng till Knalleland för att införskaffa snören och applikationer till Edgars blivande åkpåse. Vi hittade en mycket söt groda som ska sitta på, men inga bokstäver så dom blir vi så illa tvugna att tillverka själva. Hoppas att vi hinner sy lite på fredag, vill så gärna att den ska bli klar!

På hemvägen mötte Jonathan upp oss och vi gick till barnvagnscentralen för att köpa den hoppgungan som Edgar ska få i julklapp, den var jättesöt :)

Sen blev det hemgång, morotspuré, diskning, tupplur och allt annat vardagspyssel som förföljer en ständigt ;)

Vid tre någon gång kom Johanna och plockade upp mig inför veckans storhandel. Edgar och Jonathan passade på att leka lite mellan alla tentastudier, vilket Eddie alltid tycker är mysigt!

Det var jättehalt ute så jag och Johanna kasade med bilen hela vägen fram till Maxi. Storhandeln gick kvickt, men bara för att vi hade handlat så sjukt mycket var vi ju tvugna att bli "avstämda". Usch vilken tid det tog!

Sen drack vi lite glögg här hemma, Edgar åt lite gröt, vi lagade lite majspuré och nu ligger lilkillen här och sover i min famn.


God kväll kära läsare!

/Linnea & sovande bebis Edgar (och Jonathan bortifran sina pappershögar!)

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards