memyselfandthedork

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Linnea Gyllbrandt - 4 december 2009 18:29

Idag har Elinor och Johanna svängt förbi på förmiddagen. Elli hade med sig glass vilket alltid är trevligt! Vi fikade lite, Eddie åt gröt sen tittade vi igenom ett antal fotoalbum. Ganska go början på en dag helt enkelt!

Sen fick E & J bege sig igen när Edgar somnade, hans middagslur är väldigt avgörande nu för tiden, han blir trött som en strumpa resten av dagen annars.

 

Vid ett kom Jonathan hem från skolan och lekte, läste och myste med Eddie en stund. Jag fick då chansen att pyssla lite med mina album och julkort samtidigt som mina öron fick insupa "Ljudet av ditt hjärta", ljudböcker är guld när man är mammaledig. Sen blev det purédags, ytterligare tupplur och disk att ta itu med, samma gamla vanliga.

Nu på kvällen har jag kämpat desperat med att få över delar av mina ljudböcker till min mobil. Installationen av drivrutinerna tog galet lång tid, höll på att nippra sönder! Sen visade det sig att jag behöver köpa ett nytt minneskort om jag ska kunna lyssna på böckerna på mobilen. Allt jobb för typ 25 minuter bok.....

 

Nu ska vi snart vandra upp till mamma och pappa för lite fredagsmys, det står räkmackor på listan!

God kväll!

/Familjen Gyllbrandt (och Jonathan också)

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards