memyselfandthedork

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Linnea Gyllbrandt - 1 december 2009 20:48

Så idag blev det mer fixande med åkpåsen. Vi kom väl inte så jättelångt innan vi insåg att saker fattades och vi fick avbryta. Men jaja, vi får fortsätta så fort vi har bokstäver och knappar.


(Edgar 3 månader)

Sen var det film ikväll också, new moon stod på listan. Blev bjuden av Anna och vi hade det jättetrevligt. Filmen var dock ganska lång och det hände inte så mycket (eller på de viset) som jag hade tänkt mig. Högst sevärd dock! Skulle gärna spelat in alla fina flickors "naaaawljud" (tjejfilmer brukar kunna kittla fram ett och annat ooooh och naaaw vilket är allmänt kännt)

På hemfronten klarade sig Jonathan och Edgar alldeles utmärkt, möjligtvis lite kritiskt vid matstunden. Edgar var jättehungrig och att värma mjölk och gröt tar ju en liten stund. Men efter en aning upprörd matstund hade pappa och son en riktig myskväll =)

Nu ska vi avsluta kvällen med en liten pizza och lite avatar, hm, jag antar att jag får beställa hem de sista två twilightböckerna. Nu kan jag ju uppenbarligen inte sluta...

Hejsvej kära läsare!

/Linnea



Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards