memyselfandthedork

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 21 april 2010 16:45

Känns som om jag håller på att pyssla med det mesta just nu. Sitter och letar blommor som blommar i slutet av juli, letar låtlistor, ringer präster, passar vovvar, steker pannkakor, värmer mat, diskar, städar, tvättar...

Är så sjukligt trött idag så jag nästan inte kan tro att det är sant! Men det repar väl sig!


Har bestämt att jag ska ha vita sensommar pioner i min brudbukett nu, alltid ett litet framsteg!

Vi ska åka ut till den floristen som som vi har bestämt oss för någon gång om ca 2 veckor, då blir det till att välja blommor och liknande. Ska bli jättespännande!!


Denna veckan har jag tänkt att hinna med följande:

  • Storhandla
  • Skicka de sista inbjudningarna
  • Tvätta allt som vi hade med oss till Askim
  • Sy på Sofies balklänning

Och nu måste jag som vanligt rusa, Eddison tycker att jag är allt för frånvarande!

Av Linnea Gyllbrandt - 21 april 2010 10:37

Plånboken är fortfarande spårlöst försvunnen likaså baksidan på min mobil, men Jonathan är nästan frisk idag och Edgar han är sin lilla vanliga piggspigg som kör runt som en jordfräs här hemma!


Idag blir det att städa lite här hemma, fixa med vovvarna, mata Eddison osv...


Nu ramlade Edgar så jag måste gå!!....

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards