memyselfandthedork

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 10 april 2010 10:13

Nu på förmiddagen ska vi på babysim igen, vi har inte varit där på två veckor för att det har varit uppehåll över påsk och så.

Eftermiddagen kommer bestå av städning och pluggning, inte så roligt men nödvändigt.


Imorgon ska vi åka till Göteborg för att vara där i en hel vecka. Vi ska gå på bröllopsmässa och baby barnmässan, ta en sväng till slottskogen och allt som allt bara ha det väldigt mysigt :)


Natten har varit lite jobbig då Eddison har kräkts två gånger och båda gångerna lyckats suga upp det i näsan stackarn! Men han mår bra i alla fall, han hade bara ammat för mycket.. Lille snutten...


   

Två rara bilder på Edgar i sin nya stålmannen outfit ;)

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards