memyselfandthedork

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Linnea Gyllbrandt - 5 april 2010 22:36

Nu har det gått en hel lovvecka plus en påskhelg utan att jag har lyckats kludda ner en rad! Stackars er!!


Påskhelgen var vrålmysig och vi hann med både en tur till Källebacka (moster och morbrors torp) och äta påskmiddag hemma hos mina föräldrar. Vi har tramsat runt i trädgården och letat påskägg och Edgar har till och med ätit lite jord!


Eftersom jag inte har någon som helst lust att sitta och skriva just nu så lägger jag in ett rejält antal bilder istället. De flesta är väl när Edgar gungar då det har blivit nya favorit sysselsättningen!


  Edgar är ute och kryper på Källebacka!

               

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards