memyselfandthedork

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Linnea Gyllbrandt - 27 november 2009 09:37

Nu börjar julklappsshoppingen för familjen Edgar. Vi vill inte konka runt på en 4:a månaders bebis i stan när det blir som mest folk fram i advent och ännu längre, så det får bli nu!

Idag är helt enkelt planen att gå ner till stan, möta upp Amanda, börja dra igenom listan med julklappar som ska inhandlas, möta upp Jonathan efter sin vaccinering och fortsätta handla julklappar tills vi tippar omkull!!

Nu blir det start till att äta frukost, gröt för min del och lite amning och vatten till Eddie. Innan man vet ordet av är det lunch och lillkillen ska även idag äta palsternackspuré! Jag får väl komma på något fiffigt att svänga ihop till mig själv. Inte alltid så lätt, men det går....

Jag skriver säkert mer ikväll.

Ha en trevlig dag

/Mamma och EddiePeddiPoooh

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Linnea och bor i Borås tillsammans med min sambo Jonathan och våran underbara lilla pojk Edgar.
Just nu är jag mammaledig tillsammans med lilleman och lägger all min tid på att baka cupcakes och rulla runt på sängen med bebis.

Jonathan läser

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards